Friday, April 23, 2010

SUASANA DI LATA LA HOT SPRING

Ini saya bersama-sama beberapa station menghala ke Lata La Hot Spring..perjalanan bermula
pada sebelah petang.. Memandangkan saya dan rakan-rakan sibuk dengan tugasan harian,jadi
kami mengambil satu waktu dan hari untuk berkumpul bersama-sama.

tengok Tok Wan tu...siap orang standby kat dia macam VIP nie...
ni kami singgah jap perkana nasi dulu..setelah penat bermobile.
apa-apa pun selamat menjamu selera..


Ini tok wan bersama Faizal(9w2KCG).yang mana
sentiasa menjaga kebajikan tok wan dan rakan-rakan.

Maaf bang table ni,lambat sikit tak apa kan..harap dapat bersabar.
ini che sdie bersama keluarga.


Hai...hai..hai... siapa perasan nie harmonik siapa


Bertuah rasanya kali dapat saya memperkenalkan
orang paling kanan
tok wan(9w2sik).
Untuk informasi bukan senang nak dapat ambil gambar
orang kanan Tok Wan nie.orangnya yang pegang ayam tu..
handy operatornya Abang Taufik(9w2tfk).Rasanya selama saya
kenal tok wan,nie baru pertama kali dapat ambil gambar beliau.

Abang Taufik-9w2TFK bersama Xyl tercinta beliau,sempat possing kerana
permintaan dari rakan-rakan semua.



Ini dia ustaz (berbaju merah) dari Kubang Kerian bersama ngan tok wan
lokasi;tempat rehat di Lata La Hot Spring,Besut

Gambar nie di ambil semasa kita rakan2 v38 bersama ngan
ustaz (nama terlupa lak...maaf)dari Kubang Kerian Kelantan.
Ustaz nie selalu bersama ngan program kita..walaupun beliau
setakat nie belum menyertai Radio Amatur. Mungkin hala ke depan kot???

Harmonik aku dok pancing ikan sambil santai kat atas batu.
suasana ini kt Lata La...

Akhirnya dapat juga ikan...tak pe...lah belajar memancing


INI SEMASA DI LATA LA HOT SPRING...
SEMASA LAIN-LAIN PROGRAM

sampai-sampai je terus TX nasi,terasa lapar plak
setelah penat memandu...bersama nganku iaitu adik aku SWL BHA
dan xyl dia,xyl dan harmonik aku dan xyl tok wan
Pak Baha pun mengambil kesempatan untuk santapan jugak
lapar jugak kot.. tu Tok Wan tengah dok kira-kira nak buat program ape
lepas ni,menyelam paling lama kot
sempat jugalah aku bersama ngan 9W2Osm(pak osman)
Dah masak ke bang....
Haaa..ni pulak kalu nak kenal rakan-rakan panggil dia KACANG(9w2kcg)yang baju merah tu

nie...kalu tak silap ambe En.osman(9w2osm) tu..pun kalu tak silaplah...hehe
nie..plak namanya En.Din(9w2TDM)yang baju gelap tuuu
nie....pun kat LA HOT SPRING tp kat air sejuk nie...yang baju putih tu Tok wan(9w2SIK) yang
bertopi tu cikgu fadli(9w2KTB)
pautan rakan-rakan encik Din(9w2TDM)rakan dari sebelah utara.Tok Wan(9w2SIK) yang berbaju putih dan Cikgu fadli(9w2KTB). gambar di ambil ketika di LA HOT SPRING